Roger | Jednodušší finance

Junior back office administrátor – DPP

Kdo povede můj tým?

Pavlína Bejčková

Head of Transactions
t: +420 770 121 882
m: pbejckova@rogeras.com

Pavlína v Rogerovi působí už čtyři roky. Na pozici Head of Transactions dohlíží na všechny transakce spojené s aukcemi – od jejich spuštění až po úplné vypořádání. Kromě toho se stará také o komunikaci s investory. Ve svém volném čase ráda cestuje a popíjí dobrou kávu, nepohrdne skvělým jídlem a proseccem. “Nejvíce si tady vážím skvělého kolektivu, se kterým trávíme společný čas i mimo práci.”

Staň se novým Rogerem

Přidej se do mladého a progresivního týmu Roger. Nahlédni pod pokličku fungování fintechu z pozice Junior back office administrátora. Baví tě různorodé činnosti od administrativní agendy až po komunikaci s klienty? Potrpíš si na detaily a pečlivost je tvá silná stránka? Rád/a si ve věcech tvoříš systém? Potom možná hledáme právě tebe.

 

Jak naše platforma funguje? Pokud je podnikatel ze strany odběratele nucen přistoupit na splatnost faktur delší než 30 dnů, mohou mu chybět prostředky uzamčené v pohledávkách. Na platformě Roger Platba si zkrátí dlouhou splatnost faktur a své finance má k dispozici do 3 dnů. Může si tak dovolit okamžitě zaplatit všechny nezbytné náklady.

 

Na druhé straně stojí investoři, kteří na platformě Roger Aukce mohou krátkodobě a konzervativně zhodnotit své volné koruny či eura investováním do faktur s dlouhou splatností. 

Co od tebe očekáváme?

Na pozici se budeš denodenně setkávat s novými a novými výzvami, které je potřeba řešit. Víme, že chybovat je lidské  – hledáme kolegy, kteří se své chyby nestydí přiznat a učí se z nich. 

Rádi bychom našli někoho, kdo nám pomůže tvořit návrhy na zefektivnění administrativních postupů a bude se tak podílet na optimalizaci interního systému ve spolupráci s naším vývojovým oddělením. 

 

  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost  
  • Progresivní myšlení – nebát se hledat nová řešení
  • Proaktivní řešení problémů
  • Zkušenosti s administrativou vítány, ale nejsou nutné
  • Znalost Microsoft Office
  • Vhodné i pro absolventy
  • Angličtina na komunikativní úrovni

Co bude náplň tvé práce?

Tvým denním chlebem bude péče o naši investorskou peer-to-peer platformu a vše spojené s jejím chodem. Jedná se hlavně o:

  • Zpracování obchodních případů pro naše klienty v souladu s požadavky sales a risk oddělení.
  • Písemná i telefonická komunikace s uživateli/investory platformy a klienty. Nečeká tě žádné “navolávání”, ale měl/a bys umět odpovídat na zvídavé dotazy. Zároveň dostaneš na starost jednu ze vstupních bran do Rogera – obsluhu firemního online chatu.
  • Pomáhat s procesem registrace uživatelům, kteří chtějí investovat na naší platformě.
  • Komunikace v rámci menšího týmu, ale i s dalšími odděleními napříč celou firmou

Co ti Roger může nabídnout?

  • Kancelář v centru Brna
  • Práci v malém kolektivu rychle rostoucí společnosti
  • Firemní mobilní tarif a notebook
  • Multisport kartu
  • Možnost částečné práce z domu
  • Mimopracovní týmové akce
  • 12 000 CZK ročně na osobní vzdělávání
  • Pravidelné firemní snídaně

Zaujala tě tato pracovní pozice?

Zaujali jsme tě? Pokud Ti to dává smysl, dej nám o sobě vědět! Napiš nám a my se Ti ozveme! Těšíme se na Tebe.

    Podnikatelský úvěr

    • Nevíte celkové náklady financování

    • Zvyšujete zadluženost podniku

    • Odvíjí se od bonity vaší společnosti

    • Platíte i když úvěr nečerpáte

    • Stanovena výše čerpání, navýšení je obtížné

    • Potřeba dokládat finanční výkazy

    • Časově a administrativně náročné

    • Schvalovací proces v půměru 2 měsíce

    Roger Platba

    • V průměru za 1,93 % z hodnoty faktury

    • Nezadlužujete se

    • Odvíjí se od bonity vašeho odběratele

    • Financujete, jen když potřebujete

    • Žádné limity ani skryté poplatky

    • Rychlá a jednoduchá registrace

    • Vše vyřešíte online

    • Schvalovací proces v průměru 24 hodin