Roger a.s. | Jednodušší finance

Transactions administrátor

Kdo povede můj tým?

Alexandra Belkovová

Head of Operations
t: +420 739 169 254
m: abelkovova@rogeras.com

Saša v Rogerovi svým kolegům pomáhá s tím, co je právě potřeba. Nejvíce ji baví nakukovat pod pokličku fungování všech oddělení napříč celou firmou. Když ji zbyde volný čas, tráví ho jízdou na koni. Miluje moře a věčné studium italštiny.

Staň se novým Rogerem

Od roku 2013 spojuje Roger investory se společnostmi, které trápí dlouhé splatnosti faktur. Jeho posláním je, aby si podnikatelé nemuseli dělat starosti s dlouhými splatnostmi a mohli se soustředit na rozvoj svého businessu. V říjnu 2020 do Rogera podílově vstoupila Komerční Banka. Přidej se k nám a nahlédni celému procesu fungování pod pokličku z pozice v týmu Transactions.

 

Tvojí hlavní pracovní náplní bude administrace přijatých dokladů v interním systému a pasivní komunikace s uživateli našich služeb e-mailem i telefonicky. Nečeká tě žádné “navolávání”, ale měl/a bys umět odpovídat na zvídavé dotazy.

 

Nepředstavuj si nudnou rutinní práci, která se dá dělat se sluchátky na uších. Týmová spolupráce a komunikace je u nás základ –  v rámci oddělení i napříč celou firmou s kolegy z obchodu, risku, marketingu, i IT.

 

V současné době už chodíme do kanceláří, HO máme zachované částečně.

Co od Tebe očekáváme?

  • Nadšení, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost  
  • Odvahu komunikovat e-mailem, telefonicky a samozřejmě osobně 
  • Víme, že chybovat je lidské – hledáme kolegy, kteří se své chyby nestydí přiznat a učí se z nich
  • Předchozí praxe na obdobné pozici je výhodou, ale ne podmínkou

Co bude Tvá náplň práce?

  • Administrativní podpora oddělení              
  • Práce v interních systémech
  • Zpracování plateb 
  • Podpora účetního oddělení

Co Ti Roger může nabídnout?

  • Nástup 1.12.2021
  • Kancelář v centru Brna
  • Práci v malém kolektivu rychle rostoucí společnosti
  • Firemní mobilní tarif a notebook
  • Multisport kartu
  • Možnost částečné práce z domu
  • 25 dní dovolené a 2 sick days 
  • Mimopracovní týmové akce
  • Nástupní plat 25 000 CZK + variabilní složka po zkušební době
  • 12 000 CZK ročně na osobní vzdělávání

Zaujala tě tato pracovní pozice?

Zaujali jsme tě? Pokud Ti to dává smysl, dej nám o sobě vědět! Napiš nám a my se Ti ozveme! Těšíme se na Tebe.

    Jak optimalizovat provozní finance?

    Série doporučení od našeho CEO přímo na váš e-mail.

    Provozní úvěr

    • Nevíte celkové náklady financování

    • Zvyšujete zadluženost podniku

    • Odvíjí se od bonity vaší společnosti

    • Platíte i když úvěr nečerpáte

    • Stanovena výše čerpání, navýšení je obtížné

    • Potřeba dokládat finanční výkazy

    • Časově a administrativně náročné

    • Schvalovací proces v půměru 2 měsíce

    Roger Platba

    • V průměru za 1,57 % z hodnoty faktury

    • Nezadlužujete se

    • Odvíjí se od bonity vašeho odběratele

    • Financujete, jen když potřebujete

    • Žádné limity ani skryté poplatky

    • Rychlá a jednoduchá registrace

    • Vše vyřešíte online

    • Schvalovací proces v průměru 24 hodin