Specialista back office transakcí
Kdo povede můj tým?
Pavlína Bejčková
Head of Transactions
t: +420 770 121 882
m: pbejckova@rogeras.com
Pavlína v Rogerovi působí už čtyři roky. Na pozici Head of Transactions dohlíží na všechny transakce spojené s aukcemi – od jejich spuštění až po úplné vypořádání. Kromě toho se stará také o komunikaci s investory. Ve svém volném čase ráda cestuje a popíjí dobrou kávu, nepohrdne skvělým jídlem a proseccem. “Nejvíce si tady vážím skvělého kolektivu, se kterým trávíme společný čas i mimo práci.”
- Brno
- Full Time
Staň se novým Rogerem
Přidej se do mladého a progresivního týmu Roger. Nahlédni pod pokličku fungování fintechu z pozice Transactions. Baví tě různorodé činnosti od administrativní agendy až po komunikaci s klienty? Potrpíš si na detaily a pečlivost je tvá silná stránka? Potom možná hledáme právě tebe.
Jak naše platforma funguje? Pokud je podnikatel ze strany odběratele nucen přistoupit na splatnost faktur delší než 30 dnů, mohou mu chybět prostředky uzamčené v pohledávkách. Na platformě Roger Platba si zkrátí dlouhou splatnost faktur a své finance má k dispozici do 3 dnů. Může si tak dovolit okamžitě zaplatit všechny nezbytné náklady.
Na druhé straně stojí investoři, kteří na platformě Roger Aukce mohou krátkodobě a konzervativně zhodnotit své volné koruny či eura investováním do faktur s dlouhou splatností.
Co od tebe očekáváme?
Jsi ten typ člověka, kterého rozhodí, když něco není uspořádané podle barev? Potrpíš si na organizaci a rád/a si ve věcech tvoříš systém? Pokud k tomu máš ještě navíc rád/a čísla, jsi náš člověk.
Na pozici se budeš denodenně setkávat s novými a novými výzvami, které je potřeba řešit. Víme, že chybovat je lidské – hledáme kolegy, kteří se své chyby nestydí přiznat a učí se z nich.
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
- Proaktivní řešení problémů
- Zkušenosti s administrativou vítány, ale nejsou nutné
- Znalost Microsoft Office
- Vhodné i pro absolventy
- Angličtina na komunikativní úrovni
Co bude náplň tvé práce?
Co u nás budeš dělat? Hlavní náplní bude zpracování obchodních případů (podle požadavků sales a risk oddělení) a plateb v internetovém bankovnictví. Kromě toho tě čeká komunikace s našimi klienty a investory (e-mailem či telefonicky). Nečeká tě žádné “navolávání”, ale měl/a bys umět odpovídat na zvídavé dotazy.
Ačkoli je náplň práce do určité míry rutinní, nepředstavuj si nudnou práci, která se dá dělat se sluchátky na uších. Dáme ti dostatek příležitostí pro vlastní rozvoj a seberealizaci. Čeká tě spolupráce v rámci menšího Transactions týmu, ale také napříč celou firmou s kolegy z obchodu, risku, marketingu nebo IT.
Co ti Roger může nabídnout?
- Kancelář v centru Brna
- Práci v malém kolektivu rychle rostoucí společnosti
- Firemní mobilní tarif a notebook
- Multisport kartu
- Možnost částečné práce z domu
- 25 dní dovolené a 2 sick days
- Mimopracovní týmové akce
- 12 000 CZK ročně na osobní vzdělávání
- Stravenkový paušál po zkušební době
- Pravidelné firemní snídaně
Zaujala tě tato pracovní pozice?
Zaujali jsme tě? Pokud Ti to dává smysl, dej nám o sobě vědět! Napiš nám a my se Ti ozveme! Těšíme se na Tebe.